Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

Keress az alábbi témák között:

Termék

Rendelés

Jótállás, garancia

Szállítás

Fizetési módok

Technológia

Adatvédelem

 

Termék

A termékek egyedisége

A Hekeno Glass termékek kézzel készített üveg tárgyak, melyekből nincs két 100%-ban egyforma. Mivel nem sorozatgyártásban készítem őket, ezért kismértékű méret- és színbeli eltérések lehetnek a tárgyak között. A termék készítés során a felhasznált üveglapok természetes tulajdonsága, hogy márványozottan színezettek. Azaz, egy üvegtáblán belül az adott színárnyalat nem egyenletes, halványabb és erőteljesebb árnyalatok, csíkozott minták figyelhetők meg benne. A termékek emiatt árnyalatbeli eltérésekkel születnek, ezek adják egyediségüket.

Nem találtam olyan mintát, színt, méretet, amit keresek. Tudok más terméket rendelni Tőled azon kívül, mint amit a webshopban látok?

Természetesen igen, örömmel fogadom az egyedi elképzeléseket. Akár egy meglévő üvegtárgyat szeretnél más színben, méretben elkészíttetni akár teljesen más igényeid vannak, keress bátran. Ezzel kapcsolatos kéréseddel vedd fel velem a kapcsolatot a hekenoglassart@gmail.com e-mail címen.


Hogyan tisztíthatom a terméket?

Enyhén nedves törlőkendővel lehet tisztítani.

 

Mennyire karcolódnak használat során az üveg dekorációk?

Az üveg dekorációk felülete kizárólag abban az esetben tud megsérülni, megkarcolódni, ha az üvegnél keményebb anyaggal kerülnek közvetlen súrlódási kapcsolatba.

 

Csak az általad elkészített üvegdíszre készítesz gravírozott feliratot, személyre szabható mintát?

Igen, csak a Hekeno Glass termékekre készítek egyedi feliratot, mintát.

 

A webshopban látható termékekből mindig van raktáron?

A webshopban az aktuális Hekeno Glass kollekciót láthatod. A termékeknél egyesével van feltűntetve, hogy az adott üvegdísz jelenleg raktáron van -e, vagy megrendelésre készül. Az alapos raktárkezelés és terméknyilvántartás ellenére előfordulhat, hogy a rendelés pillanatában még sincs a választott termékből készleten. Ebben az esetben azonnal értesítelek a hiányról, és megbeszéljük a lehetséges megoldási lehetőségeket.

Amennyiben „Rendelésre készülő” terméket látsz, nyugodtan leadhatod rendelésed, általában 1-2 héten belül elkészül.

 

 

Rendelés

Rendelhetők-e egyedi üveg dekorációk?

Természetesen! Az üveg dekorációkból egyedi igények, kérések, elképzelések alapján is lehet rendelni. Az extra, különleges rendelésre készülő dekorációk megtervezése és elkészítése azonban nemcsak hatalmas szakmai kihívás, de összetett, komoly művészi munka is egyben. Épp ezért az egyedi gyártású termékek megrendelésének elkészítési ideje akár több hét is lehet, melyről mindig előzetesen egyeztetünk.

Szeretném felhívni figyelmedet, hogy egyedi termékre minden évben november 30-ig veszek fel rendelést. A karácsonyi időszakban teljesen egyedi termék készítésére nincsen lehetőség.

Bővebben az egyedi kívánságokról itt!

 

Hol adhatok le rendelést?

Az alábbi felületeken tudod a rendelésedet leadni: A hekenoglassart.hu weboldalon keresztül vagy e-mailben a hekenoglassart@gmail.com címen. Telefonon sajnos nem áll módomban felvenni rendelést.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

A készleten lévő megrendelt és kifizetett terméket 1-2 munkanapon belül postázom. A feladásról értesítést küldök, hogy a választott futárszolgálatnál nyomon tudd követni csomagod aktuális állapotát. Az átvétel pontos idejéről a futárszolgálat fog téged értesíteni.

A rendelésre készülő Hekeno Glass termékek általában 1-2 héten belül elkészülnek, ez az aktuális leterheltségtől és a rendelt termék komplexitásától függ. A várható szállítási időről előzetesen értesíteni foglak.


Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?

A rendelés leadását követően, pár percen belül a rendszer kiküld egy rendelés-visszaigazoló e-mailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen e-mailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy nem érkezett-e a visszaigazoló levél a „Spam”, levélszemét mappába. Ha elírtad volna az email címed és ezért nem érkezett meg a levél, kérlek írj a hekenoglass@gmail.com címre.

Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?

A készleten lévő termékek darabszámát vagy a termék típusát a csomagfeladás pillanatáig tudod módosítani vagy sztornózni. Ha már kiküldésre került a rendelés 14 napon belül meggondolhatod magad és élhetsz az elállás jogával. Ebben az esetben kérlek töltsd ki az Elállási nyilatkozatot és küld vissza a terméket. A visszaküldést követően gondoskodom a megrendelés árának visszautalásáról.

Egyedi elképzelés alapján készülő terméket akkor tudsz módosítani vagy sztornózni, ha a gyártás még nem kezdődött el. Utólag a termékek „cseréje" és sztornózása nem megoldható, mert a személyre szabott termék nehezen továbbértékesíthető.

Mindig törekszem rá, hogy megoldást találjunk a problémádra, így fordulj hozzám bizalommal!

 

Egy rendelésben több kedvezményt is tudok érvényesíteni?

A kedvezmények nem összevonhatók. A felugró kosárakciókat, a kuponkódokat csakis külön-külön tudod felhasználni, egy rendelésen belül kombinálni nincs lehetőség.

 

 

Jótállás, garancia

 

Mit tegyek, ha nem a megfelelő terméket kaptam kézhez?

A gondos előkészítés ellenére ritkán előfordulhat, hogy nem a megfelelő termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, a hiányosságért a Hekeno Glass a felelős, a termékeket minden további nélkül kicserélem, vagy visszatérítem a vételárat.

Megkérlek, hogy értesítés nélkül ne küldj vissza terméket, előbb jelezd nekem a hiba jellegét és a rendelés számát e-mail formájában a hekenoglassart@gmail.com címre. Ezt követően mihamarabb felveszem veled a kapcsolatot.

Reklamáció bejelentéséhez az alábbi adatokra lesz szükségem e-mailben:

  • Név

  • Rendelésazonosító

  • Panasz rövid leírása

  • Mellékelt fotó a csomagról


Mit tegyek, ha törötten érkezett a rendelés?

A Hekeno Glass üveg díszeket mindig alaposan becsomagolom, azonban ha mégis sérülés éri, kérlek jelezd. Ha már a futárszolgálat sérülten adja át a csomagot, a kibontás előtt mindenképpen vegyetek fel jegyzőkönyvet a sérülésről. Csomagautomatás átvétel esetén kérlek készíts fotót a csomagról és küldd el.

Ha a csomag sértetlen, de az üveg dekoráció repedt, törött kérlek óvatosan kezeld a terméket, nehogy megsérülj. Küldj egy fotót a kárról és felveszem Veled a kapcsolatot a javítással, új termék küldésével kapcsolatban.

 

Rendelkezem-e utólagos elállási joggal?

Készleten vagy előrendelhető termékek esetében igen.

A Hekeno Glass oldalán lehetőség van olyan egyedi tervezésű terméket rendelni, melyek a vevő igényei, kérései alapján készülnek, ezért más fogyasztónak nem biztos, hogy tovább értékesíthetők. A fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa alapján: "A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak."

 

Szállítás

Hogyan és mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagod érkezéséről előzetesen e-mailben értesítést küldök én is, illetve a futárszolgálat is.

Lehetőség van csomagpontra, automatába történő kiszállításra is. A rendelésed során a szállításnál tudod kiválasztani a hozzád legközelebbi átvevőpontot vagy csomagautomatát. Amint a csomagod átvehető, e-mailben és SMS-ben is kapsz róla értesítést!

Amennyiben arról értesültél, hogy a csomagodat már átadtam a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tudsz egyeztetni. Ehhez minden esetben szükség van a csomagszámodra, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.

A szállítással kapcsolatos speciális igényeidet nekem is jelezheted a megrendelés folyamán a megjegyzés rovatban. Hétvégi, vagy aznapi szállításra nincsen lehetőség.

 

Mit tegyek, ha a kiszállításról szóló értesítést követően, nem érkezik meg a termék 2-3 napon belül?

A megrendelt termékek kiküldésének idejéről e-mailben tájékoztatlak. Amennyiben 2-3 napon belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a csomagszámodra a keresd a választott futárszolgálatot, velük tudsz ezzel kapcsolatban egyeztetni.


Szállítasz külföldre?

Egyelőre sajnos nincs mód rá.

 

Fizetési módok

Jelenleg előreutalással tudsz fizetni. A megrendelés visszaigazolása utána e-mailben fogom elküldeni az utaláshoz szükséges adatokat.

Átutalás

Banki átutalás esetén csak az összeg bankszámlánkra történő megérkezése után áll módomban elkészíteni a rendelést. A pontos összeget, a rendelés azonosítószámát és a további információkat a rendelés véglegesítése után elküldöm a regisztrációkor megadott email címre.

Számlatulajdonos: Héviziné Kert Noémi E.V.
Számlaszám:
10918001-00000124-70810005
Számlavezető bank: Unicredit Bank

 

Bankkártyás fizetés (fejlesztés alatt!)

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházamban. A kiválasztott termékek megrendelése után Barion oldalára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal.

A Barion a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról visszaigazolást küld. Sikertelen tranzakció esetén a Barion hibaüzenetben közli a hiba okát.

Biztonsági kérdések

A fizetőfelület háromszereplős (shop-, bank- és vevő oldal) fizetési módot támogat. A háromszereplős fizetés a vevő-interakció a bank által biztosított internetes (böngészős) felületen megy végbe, azaz a shop és a vevő által megadott adatokból együttesen állnak elő a tranzakció adatai.

Az internetes bankkártyás fizetés során a biztonság mindhárom szereplő részére erősebb igényként jelenik meg, mint a hagyományos, a kártya jelenlétével zajló fizetési módok során. A szereplők technikai azonosítása mindkét másik fél számára létkérdés, hiszen nem áll rendelkezésre a személyes tapasztalás, nincs lehetőség az adott tranzakció során sem a kártyaadatok megadója, sem a "bolt" számára egymás megfelelő azonosítására. Ezért fejlődött ki az ún. háromszereplős kártyás fizetési modell. Ennek lényege, hogy a bolttal kártya-elszámolási szerződésben lévő bank egy saját, megfelelő szabványok szerint biztonságos internetes felületén történik a tranzakció lebonyolítása, mégpedig a bolt és a kártyabirtokos egymástól független adatmegadásával.

  • A tranzakció során a kártyaadatokkal csak a bank megfelelő oldala találkozik, elkerülve ezáltal, hogy az adatok, akár egy esetleges internetes támadás esetén, illetéktelen kezekbe kerülhessenek.

  • A webáruház és a Barion fizetőfelületének bolti oldala, valamint a vevő böngészője és a Barion fizetőfelületének vevő oldala a fizetési folyamat magasszintű SSL titkosítással védett.

 

Technológiai Információk

Hogyan készülnek a termékek, milyen technikával?

A Hekeno Glass termékek színezett üvegtáblákból, tiffany technikával készülnek. A minta sablon alapján az üveglapra felrajzolom az adott tárgy minden egyes alkotódarabját. Az egyes részeket üvegvágó segítségével levágom az üvegtábláról, az éles részeiket lecsiszolom. Az így kapott üvegdarabkákat réz fóliával az élek mentén bevonom és egymáshoz forrasztom. Ha részletesebben is érdekel, vagy megnéznél róla egy videót, olvasd el a blogban.


Üvegolvasztással készülnek a termékek?

Nem, a Hekeno Glass termékek már kész üvegtáblák felhasználásával készülnek, nem történik üvegolvasztás. Éppen ezért hajlított üveg elemeket nem is tartalmaznak. A térbeli íves formákat az üvegdarabok egymáshoz forrasztásával érem el.


Ha véletlenül eltöröm, lehet javítani?

Ha megsérül az üveg dísztárgy és nem túl nagy a károsodás, nem tört az egész darabokra, akkor akár megmenthető. Egy-egy törött rész cseréje még megoldható, küldj egy fotót a sérülésről. Az üveg elem színe viszont kritikus lehet, mert minden tárgy egyedi és megismételhetetlen, nem biztos, hogy siker ugyanolyan árnyalattal pótolni.

 

Adavédelem

Biztonságban vannak az adataim?

A Hekeno Glass kizárólag a rendelések teljesítése céljából tárolja a személyes adataidat.
Regisztráció során az általános üzleti feltételek elfogadásával hozzájárulsz az adataid időleges tárolásához. Ezt a megállapodást bármikor felbonthatod és a személyes adataid azonnal törlésre kerülnek.

Milyen adatokat tárol a Hekeno Glass?

A Hekeno Glass kizárólag a közös üzleti tevékenységhez szükséges adatokat tárolja és kizárólag a rendelés lebonyolításához szükséges adatokat adja tovább szerződött partnerei (csomagszállító cégek) felé. Természetesen minden személyes adatot bizalmasan kezelek.